موکب امام حسن مجتبی (ع) پذیرای ۴ هزار نفر منتظر ظهور 

موکب امام حسن مجتبی (ع) پذیرای ۴ هزار نفر منتظر ظهور 

تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰
محمدرسول سنجری گفت: هم زمان سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) در موکب امام حسن مجتبی (ع) از ۴ هزار نفر پذیرایی شد.

«محمدرسول سنجری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: روز گذشته هم زمان با آغاز امامت امام زمان (عج) با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون، موکب امام حسن مجتبی (ع) را راه اندازی کردیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) رودبار جنوب افزود: در این موکب شربت و کیک نذری در بین منتظران ظهور و عاشقان امام زمان (عج) توزیع شد.


وی ابراز کرد: بچه های مسجد برای پذیرایی از مردم نکات بهداشتی همچون استفاده از ماسک و دستکش را رعایت کرده و برای توزیع شربت نذری نیز از لیوان های یکبار مصرف استفاده شد.


سنجری ادامه داد: طبق برآوردهای انجام شده، در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) در موکب امام حسن مجتبی (ع) از ۴ هزار نفر پذیرایی شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) رودبار جنوب اظهار کرد: علاوه بر این نیز به منظور شادباش این روز فرخنده، مولودی در مورد امام زمان (عج) نیز پخش شد.


وی یادآور شد: یکی از برنامه های همیشگی کانون امام حسن مجتبی (ع) در بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی، برپایی موکب و پذیرایی از مردم است که با همراهی و همدلی بچه های مسجد انجام می شود.


سنجری در خاتمه کرد: هم زمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) موکب بچه مسجدی های کانون امام حسن مجتبی (ع) برپا شده و در این روز نیز پذیرای عزاداران این امام همام بودیم.

پایان پیام/ 586